Erdei iskola

Az erdei iskola gyerekszemmel - egyik negyedik osztályos diákunk fogalmazása

Egy napos reggel végre elindultunk az erdei iskolába. Beültünk a buszba és elvitt minket Kétbodonyba. Az úton sok szép fát láttunk, ahogy őszi színekbe öltöztek.

Amikor megjöttünk, egy fehér, erkélyes házban kaptunk helyet. Berendezkedés után egy hosszú túra várt ránk a tehenészetig. Meglepetésként megnéztük a kis teheneket és lementünk a fejőaknába. Ott kipróbálhattuk a tehénfejést. Vacsora után Tamás atyával fölmentünk a világító kereszthez. Fáradtan értünk haza így mindenki hamar elaludt.

A következő nap reggelén finom reggelivel vártak minket. Hasunk megtömése után elmentünk a kis állatkertbe. Utána indult a lovaskocsikázás, amin négyfős csoportokban vettünk részt. Este fölmentünk a Sima hegyre és a fenyős résznél bátorságpróba várt ránk. Szerencsére senki sem tévedt el.

Ébresztő után a patak partjára látogattunk és a vezető mesélése közben az erdőben sétálva eljutottunk a nagy tóig. A tó tele volt kis hidakkal, amik a tó szigeteire vezettek. Ebéd után a következő program a kovácsműhely volt. Ott mindenki készíthetett egy patkót. A focipályás játék után pizza várt ránk.

Csütörtök délelőtt busz vitt minket a bányába. Ott denevéreket is láttunk és szép nagy köveket is hozhattunk haza. Ebéd után a csendespihenő végén jött Jani bácsi, aki jól megtáncoltatott minket. A nap legjobb része az esti tábortűz volt.

Az utolsó napot összepakolással és játszással töltöttük. Hazafelé egy másik busz jött értünk.

A tábor buszai egyszerre indultak, mégis a húgomék hamarabb hazaértek, mint mi. Édesanyám már ott várt az iskolánál. A lassú leszállás után örömmel öleltem meg anyukámat. A hazafelé vezető úton felváltva meséltük élményeinket a húgommal. Sajnálom, hogy jövőre már nem mehetek.